donderdag 2 januari 2014

Favorieten van December!

December is voorbij en we zitten al weer in het nieuwe jaar.
In de afgelopen maand had ik een aantal favorieten op gebied van make-up, muziek, films en eten.

Als eerste de nagellak in de kleur Bahama mama van Essie.
Essie nagellak is verkrijgbaar bij de Etos voor €9,99.
De kleur Bahama mama is een mooie winterse kleur die perfect past bij de kerstdagen.



Daarnaast was ook het wenkbrauw poeder van Anastasia een van mijn favorieten.
Anastasia komt van oorsprong uit Beverly Hills is is beroemd geworden om haar wenkbrauw poeders.
Met de poeders van Anastasia creëer je mooie, natuurlijke wenkbrauwen.
Anastasia poeders zijn verkrijgbaar bij Douglas €27,95.



Op gebied van muziek kwam er een verrassings-album van Beyoncé uit wat tevens ook Beyoncé heet.
Het album bevat 14 nummers met daarbij 14 video clips.
Mijn favoriete nummer is: Drunk in love (http://www.youtube.com/watch?v=p1JPKLa-Ofc)
Het album is niet in de winkel verkrijgbaar maar wel te downloaden via Itunes €14,99.


Mijn favoriete film van de maand december is Soof! 
Het is een Nederlands talige film met in de hoofdrollen Lies Visschedijk, Dan Karaty en Fedja van Huêt.
Het is een Romantische comedy die gaat over een vrouw (Lies Visschedijk) die zich af vraagt of er meer in het leven is dan een gezin met kinderen en een eigen cateringbedrijf. Ze leert de dans choreograaf Jim (Dan karaty) kennen en die zet haar wereld volledig op zijn kop.

Trailer:  http://www.pathe.nl/film/17971/soof




En als laatste mijn favoriete maaltijd.
Iedere ochtend sta ik met een pannetje melk aan het fornuis aangezien ik de afgelopen weken verslaafd ben geworden aan havermout met rozijnen.
Niet alleen is het lekker het is ook niet geheel ongezond.
Het is ook lekker met kaneel en appel!




Dit waren mijn favoriete van de maand december 2013.
Wat waren jou favorieten van 2013? Laat het weten in de reacties.

x Natasja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten