zondag 20 april 2014

TMI (Too much infomation) Tag.



De TMI tag is een vragen lijst van maar liefst 50 vragen.
Mijn eerste gedachte over de TMI tag was nogal angstig. Wat voor gênante vragen komen er in voor.. maar uit eindelijk viel het reuze mee.
Het is een leuke en persoonlijke vragen lijst waarmee jullie mij iets beter leren kennen.

Enjoy,


1. Wat draag je?
Ik draag een grijze joggingsbroek met een topje en een vest.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jep.

3. Heb je ooit wel eens een vervelende break-up gehad?
Mmm, op het moment dat het uit gaat lijkt het heel erg maar nu ik er na een aantal jaar op terug kijk valt het best wel mee.

4. Hoe lang ben je?
1.68 meter volgens mij :)

5. Hoeveel weeg je?
Geen idee, ik gok rond de 72 kg.

6. Heb je tattoo's?
Nee.

7. Heb je piercings?
Nee, tenzij gaatjes in je oren ook mee tellen dan wel.

8. OTP?
Ik had geen idee wat OTP inhield maar het is dus je favoriete film/serie/etc. koppel. In dat geval moet ik gaan voor Elena Gilbert en Damon Salvatore uit The vampire diaries. 



9. Wat is je favoriete serie?
Pretty Little Liars, The vampire diaries, Hart of Dixie (In Nederland heet het dokter hart) en Beauty and the Beast. 

10. Wat is je favoriete band?
Destiny's Child.

11. Wat mis je?
Wat ik het meeste mis zijn de gesprekken met mijn lieve oma die er helaas niet meer is.

12. Wat is je favoriete liedje?
I miss her - Jessy J.

13. Hoe oud ben je?
Ik ben 21 jaar.

14. Wat is je sterrenbeeld?
Ik ben een weegschaal.

15. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Volwassen maar toch speels op z'n tijd.

16. Wat is je favoriete quote?
Remind yourself that it's okay not to be perfect.

17. Wie is je favoriete acteur?
Channing Tatum.

18. Wat is je favoriete kleur?
Pastelkleuren. Mint groend, lila love them all.

19. Harde muziek of zachte muziek?
Rustige muziek maar dan op het volume dat je jezelf niet mee hoort zingen :)


20. Waar ga je naar toe als je verdrietig bent?
Meestal naar m'n kamer om even rustig te worden en anders naar mijn lieve moedertje om te praten.

21. Hoelang douche je?
Gemiddeld een kwartiertje.

22. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Dit is elke dag anders. Op een schooldag ben ik zo klaar, hup haar in een knot, mascara op en iets makkelijks aan. Maar het volledige pakket (Haar, Make-up, kleding) gok ik op drie kwartier.. OEF dat is best lang eigenlijk.

23. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Uuh.. ja maar totaal niet trots op!

24. Wat is een turn-on?
Verzorgd uiterlijk en een mooie glimlach.

25. Wat is een afknapper?
Stinken en een onverzorgd gebit.

26. Wat is de reden waarom je een Youtube kanaal/Blog bent begonnen?
Ik vond het altijd erg leuk om de blogs van andere meiden te lezen en dit heeft mij geïnspireerd om zelf een blog te beginnen.

27. Heb je angsten?
Ja, mijn grootste angst is dood gaan omdat niemand je kan vertellen hoe het is.

28. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt.
Het verhaal van een overleden vrouw die haar kinderen iedere verjaardag/kerst/etc. nog kaarten stuurde. (via iemand anders natuurlijk).


29. Wat is de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gister avond tegen m'n moeder.

30. Wat is de betekenis achter de naam van jou blog/youtube kanaal?
Uuhm, beauty tips verzorgd door Natasja.

31. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Toen ik je zag - Isa Hoes.

32. Welk boek lees je op dit moment?
Schoolboeken :(

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
De nieuwste aflevering van The vampire diaries.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
M'n beste vriendin Rowan.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht heeft gestuurd?
Ook dat is mijn beste vriendin Rowan.

36. Wat is je favoriete eten?
Een lekker biefstukje.


37. Waar wil je nog naar toe?
Het liefst wil ik alles zien maar denk niet dat dat haalbaar is.

38. De laatste plaats waar je was?
Rotterdam.

39. Heb je een crush?
Nee.

40. Wanneer was de laatste keer dat je iemand heb gekust?
Gisteravond.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Vorige week toen iemand zei goh jij bent ook dik geworden hé.... En bedankt!

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zure snoepjes afgewisseld met zoet.

43. Welke instrumenten speel je?
Geen, maar zou graag piano leren spelen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
De statement neckless. 


45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Zwemmen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
All of me - John Legend.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet echt.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Volgens mij heb ik nog nooit echt een openingszin gebruikt.

49. Wat is de laatste keer dat je heb gechillt?
Vandaag met mijn familie en beste vriendin Rowan.

50. Aan wie geef je de tag door?
Aan iedereen die het wilt!


x Natasja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten