zaterdag 28 december 2013

De perfecte ooglook voor elke dag!

Als vrouw zijnde wil je er mooi en verzorgd uitzien.
Mooie kleding en prachtig haar doen al een hoop maar dat kleine beetje make-up maakt het helemaal af.

Ik vindt het belangrijk dat je everyday look niet te opvallend moet zijn.
Een smooky eye naar school of de supermarkt kan een beetje overdreven zijn.






Voor mijn everyday look gebruik ik:

- I love stage, eyeshadow base van Essence.
- NAKED basics pallet van Urban Decay.
- Zwart oogpotlood van Da.
- Lash menia reloaded van Essence.

De meeste van deze producten zijn Low-budget behalve het Urban Decay palletje wat ook niet meer in de Nederlandse winkels te verkrijgen is. (nog wel via sites als www.ebay.com)
Een goed alternatief hiervoor is het Essence 3D eyeshadow duo in de kleur 04 Irresistible caramel cream.



Voor ik begin doe ik eerst mijn haar in een staart zodat ik geen last heb van haren in m'n gezicht.

Dan begin ik met het aanbrengen van de oogschaduw basis.
Verdeel de basis over het gehele ooglid.
Dit zorgt ervoor dat de oogschaduw langer blijft zitten en dus minder snel vervaagd.

Hierna pak ik de lichtste kleur uit het Naked pallet en breng ik dit aan over het gehele bewegend ooglid. (kleur naam Venus).




Na dit te hebben gedaan neem ik de kleur Faint en breng ik dit aan in de buitenste hoeken van mijn ogen.



Om alles mooi te blenden pak ik de kleur Naked2 en deze breng ik aan in mijn arcadeboog en op het midden van mijn bewegend ooglid.
(Let erop dat je het goed in elkaar laat over lopen, je wilt namelijk geen harde lijnen zien).


Hierna breng je je oogpotlood aan op de waterlijn en om het geheel af te maken een laagje mascara.




Nu ben je klaar om naar buiten te gaan en te stralen.

Succes!

x Natasja.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten