vrijdag 2 augustus 2013

Favorieten Juli.

Juli... wat ging je snel! 
Ik kan nog steeds niet geloven dat het al weer augustus is!

Net zoals de andere bloggers had ook ik deze maand m'n top's (like's) en flop's (dislike).

Laten we beginnen met de Like's!

In de eerste week van juli kocht ik de Lash Accelerator Endless Mascara van Rimmel (€12,99).
De vorm van de Lash Accelerator Endless Mascara is anders dan normaal. 
Hij is namelijk vierkant/ovaal en ligt daar door lekker in de hand.
De plastic applicator zorgt ervoor dat de wimpers gescheiden blijven en je geen klontjes op je wimpers achter laat.

De wimpers worden met de mascara zeker verlengt maar daar heeft hij wel een paar laagjes voor nodig.


Ook kocht ik de Maybelline SuperStay 24h lipstick in de kleur Pink Spice.(€13,99)

Het is een vloeibare lipstick, de linkerkant is een soort lipgloss en de rechterkant is een balsem stick.
Het is belangrijk dat je de gloss eerst een beetje laat opdrogen en daarna pas de balsem stick aanbrengt.

De verpakking zegt dat de lipstick 24 uur blijft zitten. 
Dit wilde ik dus wel eens testen.
Rond 9 uur in de ochtend bracht ik hem voor het eerst aan. 
In de tussentijd heb ik gezwommen gegeten en gedronken. 
Rond 9 uur s' avonds merkte ik dat ik droge lippen kreeg en ging ik even kijken hoe m'n lipstick het deed.
Rond de buitenkant van mijn lippen zag het er nog prima uit maar aan de binnenkant was het redelijk weg gevaagd.

Ik trek dus de conclusie dat hij geen 24 uur blijft zitten maar wel zeker 12 uur.
Ik ben zeker te spreken over de SuperStay 24h lipstick en raad het zeker aan om hem een keer te proberen bij de drogist bij jou in de buurt.


Naast mijn favorieten was er natuurlijk ook een product die ik minder fijn heb gevonden.

Mijn Dislike is helaas de Maybelline Master Duo eyeliner (€12,29).


Wat ik niet fijn vond aan deze eyeliner was het applicatortje.
Het is een plat bolletje bedoelt om met de zijkant een dun lijntje te maken en met de platte kant een dikker lijntje.
Het bolletje droogt heel snel uit waardoor je hem elke keer in de vloeistof moet dompelen om een mooie strakke lijn te krijgen.

Verder ligt hij lekker in de hand maar kun je zeker goedkopere eyeliners vinden die het zelfde werk of zelfs beter werk leveren.

Jammer Maybelline, volgende keer beter!


Dit waren mijn Top's en flop van de maand Juli.
Geniet van het heerlijke weer en ik spreek jullie snel!

x Natasja.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten