dinsdag 20 augustus 2013

Test Test - Especially Escada.

Deze week vielen er twee testers van Escada bij mij door de brievenbus.
Aan mij dus de taak deze te testen en mijn mening met jullie te delen.

De testers die ik kreeg zijn van de parfumlijn Especially Escada.



Especially Escada - Delicate Notes.


Toen ik de verpakking open maakte was ik meteen verkocht.
De zoete geur van rozen kwam me tegemoet. 
Het is zeker een luchtje wat geschikt is voor de mooie voorjaar/zomer dagen.
Goed te dragen naar school, werk en een leuke date.

Als basis producten zijn gebruikt: Rozen, Musk, Peer en Grapefruit.
Vooral de rozen maken het een subtiele vrouwelijke geur. 



Especially Escada - Elixir.

Elixir is zeker een wat sterkere geur dan de Delicate notes.
Mijn eerste reactie was pfoe.. wat een sterkte geur. Maar na een tijdje kon ik hem beter waarderen. 
Het is een vrouwelijke sensuele geur die goed past bij de koude winter avonden.

Ook bij dit parfum speelt de geur van rozen een hoofdrol. 
Naast rozen hebben ze ook cashmier, Vanille, Musk, Peer, Pruim, Grapefruit en Amber.

In vergelijking met de Delicate Notes is dit een meer avond geur.


Het is best lastig om aan jullie over te brengen hoe iets ruikt daarom raad ik het jullie zeker aan om even langs de parfumerie bij jou in de buurt te gaan en deze heerlijke luchtjes te testen.

Laat me weten hoe jij ze vond ruiken.

x Natasja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten