zaterdag 3 augustus 2013

Review: Maybelline Fit me foundation.


Echt geheel nieuw is hij niet de Maybelline Fit me foundation.
Ongeveer 2 jaar geleden kwam Maybelline met de fit me collectie.
De foundation was toen niet echt een succes.
Maar ze zijn terug met een verbeterde formule en verpakking.

Wat is er anders?

- Qua verpakking hebben ze een pompje toegevoegd aangezien dat zuiniger is   dan het schenken op je hand of kwast.
- De formule is verbeterd zo zitten er geen olie, wax of filters in. Dit zorgt 
  ervoor dat de foundation lekker luchtig blijft.
Het geheim van de fit me foundation zou zijn dat hij zich aanpast naar jou huid.
Hier ben ik het in mijn geval mee eens.
Deze foundation geeft een lichte dekking en als je net iets meer dekking wilt kun je dat gemakkelijk doen door nog een extra laagje aan te brengen.
Over het algemeen blijft de foundation goed zitten gedurende dag.
Aangezien het niet echt een matte foundation kun je het eventueel afmaken met een poeder.

De fit me foundation is er in vele verschillende kleur tinten dus het is zowel verkrijgbaar voor de blanke huid types als voor de donkerdere huid types.
Let wel op dat het assortiment kan verschillen per drogist of ander verkooppunt.

Als laatste nog een paar handige tips:

- Warm de foundation op door een pompje op de rug van je hand aan te        
  brengen en met je vinger er door te wrijven.
- Werk van binnen naar buiten zo voorkom je harde lijnen. (Het masker effect)
- En als laatste, Gebruik niet te veel.

Veel make-up plezier,

x Natasja




Geen opmerkingen:

Een reactie posten